dinsdag 10 januari 2012

Aan de slag !

De Winter SALE 2012 loopt als een trein, de winkels zijn (bijna!) Kerst-vrij en de eerste Voorjaarsbeurzen liggen alweer achter ons. Gisteren op de beurs leuke nieuwe producten ingekocht voor het voorjaar.
Donderdag gaan we aan de slag in In den Uylenbal De Wijk, oude stellingen eruit, nieuwe kasten erin. Dit keer komt er een professionele timmerman ons ondersteunen. Ik kan niet alle ideeën zelf uitwerken, wil het wel máár te druk :-)

Er komen veel nieuwe meubels in de winkels, in deze blogpost alvast wat foto's.

Een stoere industriële look.
Het idee achter deze meubels is recycling; van oud hout nieuwe doorleefde kwaliteitsmeubels maken.

Gegalvaniseerde waterpijpen in combinatie met warm hout. Stoer door de ijzeren beugels, waardoor het een robuust en toch elegante uitstraling krijgt.


1 opmerking:

  1. ha lejo, dank je voor het compliment:)) kaarten maak en verkoop ik al sinds kort in de Rosery, maar ik kom binnenkort wel even bij je langs om te horen of je nog leuke ideetjes voor me hebt, want die zijn natuurlijk altijd welkom!
    wat superleuk van de tafel!! ik ben zo benieuwd hoe het staat, ook daar kom ik of wij binnenkort even naar kijken:)
    ik hoop dat de rust een beetje is weergekeerd voor jou en Arie..

    liefs Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails