donderdag 4 februari 2010

World of Jet

Het allereerste merk dat ik verkocht in mijn oude winkel (lees : koeienschuur) was : Jet
Ik heb nu eenmaal een serviezentic en Jet was op dat moment de meest veelzijdige serviezen-ontwerpster. Persoonlijk vind ik dat ze dat nog steeds is, elke keer weet ze me weer te verrassen met haar sprankelende, frisse, orginele ontwerpen.
Voor Valentijn is er het Together Forever ontbijtservies, frisse kleuren met een speels hartenmotief. Zo wil je toch met je geliefde een croissantje eten ? (ik wel !)
Memorielane, een oud ontwerp in een nieuw jasje !
Redbreast werd Robin.

Een populair servies is Nordic Dreams, in 2008 kwam het op de markt. In 2009 verscheen Nordic Dreams in een aangepaste versie opnieuw in de winkel. Nu zonder tekst, zodat het een winterservies werd i.p.v. een kerstservies.
Eind februari verschijnen er meerdere textiellijnen van Jet by ter Steege.
Passend bij de serviezen van Jet, o.a. : C' est la vie, Lavendel, Zarah etc . . .

Robin en Nordic Dreams werden gepresenteerd op Christmas World.
Jet heeft de afgelopen jaren heel veel serviezen ontworpen, deze meest reguliere kunt u bekijken op de site : World of Jet
Voor een blik in de catalogus gaat u naar :
http://www.worldofjet.nl/catalogus_tc.html
Hier kunt u op uw gemak alle Jet serviezen bekijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts with Thumbnails