vrijdag 3 februari 2012

Finally . . . .

Yes . . . . eindelijk WINTER !! De kou van de afgelopen dagen gaf de aanzet tot winterse taferelen die we vandaag konden aanschouwen. Veel sneeuwliefhebbers hebben hier naar uitgekeken. Zo ook ik . . . de slaapkamer leek wel een vrieskist, maar het is het dubbel en dwars waard :-)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Yes. . . . WINTER finally! The chill of recent days was the start of a late winter, beautiful winterscenes to enjoy. Many snow lovers have been waiting so patiently. Me too. . . the bedroom feels like a freezer, but it's worth it :-)

Hoelang de sneeuwpracht blijft is nog onzeker, de temperaturen dalen tot ver beneden het vriespunt (-15 graden !)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
How long the snow remains is still uncertain, but the temperatures will drop far below zero (-15 degrees!)

Een korte, maar heftige, winter. Zal er een Elfstedentocht komen ?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
A short but intense winter. Will there be an Elfstedentocht?

Wie weet !! Maar laten we in ieder geval genieten van het prachtige winterweer.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Who knows! But let's enjoy the beautiful winter weather.

Binnen gezellig de haard aan !
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Gather around the cozy fireplace!


Have a nice (and cold) Weekend !

6 opmerkingen:

  1. ik wil dat ooohooook!! *grom*..hier is net de poedersuikerbus omgevallen lijkt het.....niks om voor warm te lopen zeg maar...hoe KAN dat nou?!?!??!?! Goed....geniet jij dan maar voor mij mee......hoor!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben echt zoooo blij met de sneeuw, heb gister toen het begon echt staan juichen!!! mijn zoon werd al helemaal gek van mij`mam doe nou eens normaal` hahaha.
    nu hopen dat het nog even blijft...we zullen het zien,heel fijn weekend he! in de sneeuw.
    groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 't Levert in elk geval weer mooie foto's op. Van mij mag het... die tocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja het is koud maar ook zoo mooi!
    Jij ook een fijn weekend.
    Groetjes Katja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Best leuk voor even toch die sneeuw? Stiekem geniet ik toch ook van je onderste foto (puberdame nog meer want zij is hier de echte pip-fan) ... toch nog maar eens naar die crypto-puzzel van je kijken :-). Groetjes Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heerlijk dat we nog een winter hebben,tis o zo gezond he.

    fijn weekend nog
    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails