vrijdag 2 juli 2010

Nederland oh Nederland, jij bent een kampioen . . .

Tja, opgegroeid in een voelbalfamilie en dan zelf geen voetballer ....
Als kind heb ik de expert (lees: mijn vader) op het gebied van voetbal keer op keer horen uitleggen wat mijn broers fout deden op het veld en natuurlijk hoe ze het wel hadden moeten doen. Ach, ik had andere interesses, maar toch . . . als het WK nadert begint er diep van binnen toch iets te kriebelen. Het zal een gezonde dosis chauvinisme zijn en aangestoken door het enthousiasme van het Oranje Legioen zit ik in mijn ORANJE ruitjesblouse dit stukje te typen.
Wat betreft het winkelend publiek tijdens een wedstrijd van Oranje, die bestaat voornamelijk uit vrouwen ( ..en een enkele verdwaasde man !) die juist tijdens de wedstrijd de rust op zoekt en gaat . . . winkelen !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts with Thumbnails