zaterdag 29 mei 2010

Painting the Past !

Deze week kwam de nieuwe bestelling binnen van Painting the Past, de ongekend populaire krijtverf.
Verkrijgbaar in Traditional, Eggshell of Matt.
Sinds we In de Lindetuin overnamen was de voorraad snel op, maar nu weer aangevuld.

We hebben ook de kleurenkaarten, die te bestellen zijn via onze webshop, of in de winkel te verkrijgen. Of een proefpotje verf ( € 4,95 ), zodat u zelf de verf thuis kunt ervaren.

Er zijn 35 Traditional kleuren, 12 New Neutral, 12 Soft Loft & 12 (nieuw) Shabby Chic kleuren.

Ook voor de kinderkamer zijn er 20 leuke tinten verkrijgbaar. Ook hiervan hebben we proefpotjes of kleurkaarten op voorraad.

Dus ook voor Painting the Past moet u bij In den Uylenbal of In de Lindetuin zijn !
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Painting the Past into the Future !

5 opmerkingen:

  1. JAAAA,ontzettende mooie kleuren ..
    Een hele mooie verf om mee te werken, voor zowel op meubels, als op je muur..
    Een echte aanrader.
    Groet, Cobi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wij hebben het op al onze muren en plafonds.....vindt het na al die jaren nog steeds wonderschoon! Heerlijk in het gebruik.

    Groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De kast in de woonkamer - die ik van mijn overleden moeder heb geerfd - heb ik er mee geverfd! Het resultaat maakt mij elke dag nog blij!

    Een fijne zondag! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. SUPER verf en SUPER kleuren.Ik heb ze op mijn kasten en stoelen. Chalk vind ik prachtig. Jullie zijn wel goedkoop met de proefpotjes . Hier in Haagje betaal ik 5,60.Ik heb daar veel gebruik van gemaakt. Kan je mooi kleine dingetjes mee schilderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb nog geen schilderplannen, maar dat duurt vast niet lang meer, ik vind altijd wel iets.......... en dan weet ik jullie vast wel te vinden.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails