donderdag 17 december 2009

A WINTER WONDERLAND !

Gisteren liet ik al een aantal foto's zien van de eerste sneeuw, dat het vandaag een
Winter Wonderland zou zijn was een verrassing !
Op de foto hieronder ziet u wat ik als eerste zie als ik bij ons het erf op loop !
Een wit sprookje . . . .
Maagdelijk sneeuw, ongerept en smetteloos . . . hoe lang zal het duren ?
Met de flitser vang ik de sneeuwvlokken in de lens.
Bij de winkel tref ik, na een glibberige rit langs het water (!), ook een sprookje aan . . .

Ondank de sneeuw en slecht begaanbare wegen was het behoorlijk druk in de winkel.
Veel klanten waagde het erop en het was wederom een gezellige dag in In den Uylenbal.

I'm dreaming of a white christmas . . . of we ook daadwerkelijk een witte kerst zullen beleven is afwachten . . .


WELCOME !

De gevelverlichting bedekt met een dikke laag sneeuw.

Rond een uur of vijf leek de tuin, met alle Kerstverlichting, op een waar Kerstsprookje !

Na een drukke dag, de winkel opruimen, bestellingen klaarzetten en . . .
op naar huis !

Na een angstige rit, het was werkelijk spekglad, kwam ik thuis en trof daar de lantaarns brandend aan . . .
Dat is gezellig thuiskomen, boodschappen uitladen, lekker koken want . . . .
Arie (mijn vriend) is JARIG !
HOME IS WHERE THE HEART IS !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts with Thumbnails