maandag 12 december 2011

Christmas is a friend of mine !

Ik weet het . . . ik ben te weinig in blogland !

Het is dan ook een "gekkenhuis" (past wel bij mij...) in de winkels én Kersthuis. Dat het dit jaar zo ontzettend druk zou zijn (crisis ? welke crisis ?) hadden we niet durven dromen !

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Triple U was een ongekend groot succes en de advertenties uit o.a. Ariadne at Home & Season brachten vele (nieuwe) klanten naar de winkels. Natuurlijk begon het met de opening van In den Uylenbal De Wijk, daarna Autumn Fest en direct daarna Triple U. We hebben nog nooit zoveel Kerst-artikelen verkocht.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Afgelopen zondag was het supergezellig in het Kersthuis en topdrukte in De Wijk tijdens de Wintermarkt. Daar was het echt dringen geblazen ! Leuk en druk, máár bovenal heel knus en gezellig. De komende week wordt wederom een drukke week. Morgen weer onderweg om spullen te bezorgen. Een kast naar Smilde, een tafel naar Dokkum etc . . . ook nog langs een leverancier. Zo'n dagje "on the road" bevalt me wel, even alleen in de bus. Geen gekte rondom me en lekker meebléren met de Xmas-songs :-)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Extra drukke dagen worden vrijdag t/m zondag. Eerst vrijdag van 17.00 tot 21.00 uur Warme Wintermarkt in Diever, rondom de kerk. De winkel is dan ook open tot 21.00 uur. Zaterdag de Magische Wintermarkt in Havelte, deze wordt gehouden van 14.00 tot 19.00 uur op het Piet Zoerplein (schuin tegenover In den Uylenbal). Hier een grote kraam met super Kerst-aanbiedingen, máár OP=OP ! En dan zondag 18 december . . . snik . . . de allerlaatste Kerst-koopzondag van het jaar . . . . Ik raak altijd zo gehecht aan het Kersthuis, afgelopen weekend heb ik er zelfs geslapen :-) Zo sfeervol met al die lichtjes en kerstgeuren . . . . mmmmm ! Maar aan alles komt een eind, dus ook aan de Kerst-koopzondagen. We pakken echter wel uit tijdens deze laatste koopzondag :-) Heel de dag lekkere hapjes, vers uit de keuken. Koffie/thee met lekker, Gluhwein en chocolademelk. En natuurlijk krijgen alle klanten ook deze dag een Xmas-gift !

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

En deze dag . . . super-aanbiedingen . . . !!!

Nou, jullie zijn weer een beetje op de hoogte :-) In het nieuwe jaar ga ik echt proberen wat vaker te schrijven over alle belevenissen van In den Uylenbal. Er gebeurt zoveel, dus stof genoeg. Een hele fijne week en tot gauw ! Greetz Lejo

5 opmerkingen:

  1. Heel goed voornemen Lejo, houden we je aan! Groetjes,Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pfffffff......is iedereen zeker naar Drenthe gevlogen ???...hihihih!!!wij kunnen het wel aan haar....we bljven met beide beentjes op de grond.....hihihih!!...sterkte !! liefs van ons....xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik bedoel hoor......veel te snel he??,,ikke....x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He, jij ook weer even in blogland. Logisch toch met zoveel drukte dat je geen tijd hebt om! ook nog te posten. Dit zijn voor ons als ondernemers nou eenmaal drukke tijden. Ik kan het allemaal nog aan en heb zelf ook leuke Kerst Open Huisdagen, maar slapen in mijn winkel is er nog niet bij. Hoop dat je het warm genoeg hebt daar.
    Nou zonder dollen....heel veel succes met het aankomend weekend en ik zal er helaas niet bij kunnen zijn, reden: werken!
    warme groet vanuit Haarlem van mij,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails